Snart middag dag 1

- postat i: Livet
Hur är eran söndag?
 
Min har faktiskt varit riktigt bra. Under eftermiddagen lugnade min mage ner sig men jag kände ett sug efter sötsaker eller något liknande. Tänkte ta ett tuggumi då jag har börjat med det, men nej det får jag ej!
 
Så därför fick jag ta och göra något istället!
Jag har slängt en massa skräp. Packat ner en låda med köksgrejer (det är ju mindre än 5 veckor tills jag flyttar!). Skurat spisen och ugnen. Plockat med disken.
 
Nu ska jag laga middag! På schemat står det 250g biff, sallad med olja och citron.
Till detta får det bli lite mer vatten. Har druckit nästan 2 liter nu :)
 
Ska försöka med ett till inlägg sedan för att berätta om kvällen.
 
BTW så använda jag bloggen extra mycket nu för att skriva ned alla mina tankar om dieten till skoluppgiften.
 
Ha en fin kväll 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: