Ny vecka!

- postat i: Livet
God Måndags morgon!
 
Är det bara jag som tycker det är jobbigt när klockan ringer på måndags morgonen när man har fått sova så länge man kan på helgen? Bläää känner jag då!
Men jag är väl en av få som aldrig snozar. Jag sänger av klockan och hoppar direkt upp.
 
Jag har även hunnit med att äta frukost. Det blev två äggmackor med en kopp kaffe till. 
Jag blev väldigt mätt av mackorna. Medan när jag åt havregrynsgröt i går blev jag inte alls lika mätt. Jag som alltid har hört att havregrynsgröt är så himla mättande. Jag kanske gjorde för lite :/ ?
 
Jaja. Jag ska snart åka till förskolan för sista veckan med praktik. Längtar tillbaka till skolan och alla härliga kurskamrater :)
 
Nu ska jag packa väskan och jag får inte glömma matlådan med kyckling och quinoa :)
 
Måste även visa en bild på min fina kaffekopp ;)
 
 
Ha en fin måndag mina vänner
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: