Morgon Dag 9

- postat i: Livet
Hej hej hej!!!
Snart är det dag 10 och då känns det som det typ är slut :P
 
Jag sitter här och njuter av mitt morgon kaffe och kollar på nyheterna.
Men jag saknar min rostade bröd skiva :(
 
Men till något roligt nu! Min nya telefon har äntligen börjat fungera. Jag fick den för två veckor sedan men nu har nummret flyttas över. Så jag har fortfarande samma nummer men bara en annan operatör och en anna telefon. Till och med pappa och lillebror är lite avis på min Samsung Galaxy S3 4G. De har nämligen bara 3G versionen :P
 
Något annat som är roligt är att om 4 veckor bor jag offeciellt i min nya lägenhet :D Kommer flytta redan på fredagen och under helgen men på måndagen så är det på riktigt!
Längtar väldigt mycket! Hara bara längtat i 10 veckor redan :P
 
Nu ska jag titta på lite skal till nya telefonen. Vill ju skydda den så idag får den nog ligga i en strumpa eller nått :P
 
Vi hörs senare
 
Puss på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: