Morgon dag 8 - Invägning!

- postat i: Livet
God morgon på er. Jag har sovit väldigt länge idag. Skönt!
 
Men bla bla, nu måste jag ju berätta om min invägning!
Först och främst ska man inte lita så mycket på min våg då den har visat 4 olika vikter beroende på var den står i lägenheten. Jag valde att räkna den näst högst siffran då det är ju faktiskt 6 dagar kvar av dieten.
 
Vågen visade: 111,8 vilket är en vikt nedgång på 4,2 kilo!
 

Jag är faktiskt väldigt nöjd med detta. Det är mer än ett halvkilo per dag. Jag hade hoppats på 5 kilo men jag är jätte nöjd med 4 också. Det är ju fortfarande åt rätt håll :)
 
Nu ska jag hämta mitt ny kokta kaffe och rosta en smörgås (sockerbiten har jag suttit och sugit på medan jag skriver). Så önskar jag er en härlig söndag!
 
<3


Terro

Härligt. Samma antal kilo har tagit mig nästan 8 veckor :/ att gå ner.
Heja dig Sanna!

Svar: Tack för peppet Terro ;)Men jag tror du har ätit lite mer än mig. Jag går små hungrig nästa hela dagen :P
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: