Morgon dag 4

- postat i: Livet
God morgon på er alla fina!
 
Nu har jag ätit min "stora" frukost. En rostad brödskiva och en sockerbit till älskade kaffet :) Brödet är grymt gott och jag saknar inte ens smör eller pålägg :)
 
Just nu känner jag att detta inte är så jobbigt igentligen för jag känner mig smalare och mindre uppblåst över magen. 
 
Förresten så fick jag klä på mig fort i morse så att jag inte skulle väga mig :P Jag ska hålla mig tills på söndag ;)
 
Jag såg även att det blev hela 60 unika besökare igår :D Så himla kul att så många läste min blogg i går. Hoppas att jag kan ge kunskap och glädje till någon där ute iaf :)
 
Nu ska jag göra mig klart till skolan medan jag kollar på tv4 nyheterna. De putsar läderskor med bananskal :/ Hon har många knep den där städtanten :)
 
Ha en fin dag så hörs vi senare 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: