Morgon dag 13

- postat i: Livet
Sista dagen är här!
 
Jag kommer att klara detta. Jag visste visserligen att jag skulle göra det men visst har jag haft mina svackor.
Men jag är fruktansvärt enveten om jag bara ger mig fan på att jag ska klara något.
 
Har nyligen ätit min frukost och ska snart förbereda lunchen så jag får med mig den till förskolan.
 
Hade dock svårt att sova i natt också men det var nog för att jag drack lkite mycket kaffe så sent på kvällen. 
Kände mig lite snurrig i huvudet och tankarna bara flög runt där inne. Ju senare klockan blev dessto hungrigare blev jag också. Men jag klarade mig fram till morgonen. Men det blev bara 7 timmars sömn.
Jag är ju van att sova typ 8-9 timmar :P
 
I kväll är det L.R party hos Sofie så det blir att åka till henne efter förskolan.
 
Vad ska jag äta i morgon då?
 
Jag har tänkt att börja morgonen med ägg och yoghurt då det är något jag har kvar från dieten. Yoghurten tänkte jag toppa med lite frö och eventuellt lite bär.
Till lunch och middag har jag inte bestämt mig helt men en av den kommer bli mammas pannbiffar med sallad. Sen funderar jag på tacos till kvällen :) 
Ska kolla genom min frys i morgon och skriva ett matschema och sätta upp på kylen :)
 
Nu ska det kokas ägg till lunchen. Vi hörs i kväll 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: