Middag dag 4

- postat i: Livet
Usch och fy!
Idag har min magen inte varit glad på denna diet ska jag säga er!
Jag nämnde ju att jag fick ont imagen och mådde lite illa efter lunchen. Eftrermiddagen blev flera toa besök då lunchen åkte iprincip rätt genom systemet.
 
Så nu på kvällen var jag väldigt hungrig och trött då kroppen inte fått så mycket näring idag.
 
Till middag var det 250g Keso, 1 riven morot och 1 hårdkokt ägg på schemat.
Som jag kom ihåg är jag inget stort fan av keso, riktigt jobbigt att få ned ska jag säga er :(
Tryckte i mig keson och varvade med riven morot och som avslut för att få bort smaken blev det ägget.
Magen lät som bara den. Inte så konstigt när den inte fått så mycket ordentlig mat idag.
 
Som tur är klockan mycket och snart kan jag gå och lägga mig.
Funderar på att ta ett bad först. Är så trött efter denna långa dag i skolan.
 
Bara 9 dagar kvar, bara 9 dagar kvar! Och på söndag ska jag väga mig. Hoppas jag gått ner massor så att detta är värt det. Men först och främst är det en forskningsstudie. Men klart jag hoppas på en personlig nivå att jag går ned massa i vikt.
 
Nu får det nog faktiskt bli ett bad så hörs vi senare för morgondagens matschema :)
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: