Middag dag 11

- postat i: Livet
Hej igen!
 
Nu har jag nästa ätit all middag för idag.
Har fått i mig keson och moroten. Keson var inte alls lika jobbig idag som förra veckan.
Kanske det var så att magen var mer orolig förra veckan då jag drack josen mycket fortare.
 
Jag ska snart koka ägget också. Men jag vill vila magen lite först.
 
Nu känner jag att energin börjar komma tillbaka som var bort under eftermiddagen.
 
Två dagar kvar på denna "arbets vecka" och två dagar kvar på dieten. 
Extra skönt att jag börjar 12 både torsdag och fredag. Men jag kommer nog se till att vara där redan vid 11 så jag kanske kan gå lite tidigare i morgon idag.
Fina Sofie ska ju ha ljusparty som jag gärna vill gå på.
 
Nu ska jag ringa min mamma, bra för att jag älskar henne så mycket <3
 
Ha det fint så länge!
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: