Lunch dag 3

- postat i: Livet
Sorry att jag inte har uppdaterat bloggen förens nu!
 
Efter skolan så käkade jag min lunch tillsammans med min kompis. Hennes Pizza såg tusen gånger godare ut än min sallad med ägg och skinka :P 
 
När vi ätit klart så gick vi en sväng i Norrköping och tittade lite på indredning och kläder. Finns så mycket fint man vill ha :/
 
Påvägen hem tog jag en sväng förbi affären och inhandlade lite mer av maten som jag behöver i veckan, bland annat  1 liter jos och lite mer yoghurt inför morgondagens lunch. Tyvärr hade inte Hemköp Skyr naturell :/ Vill ju köpa dem då de är så mättande. Får hälla upp 3dl yoghurt och ta med mig i morgon. Hoppas på att den inte blir dålig bara.
 
Under eftermiddagen har jag haft lite ont i magen och gått mellan jättepigg och jättetrött.
 
Nu ska jag gå tillbaka till litteraturen för jag har inte riktigt förstått så mycket i denna kursen än :/ :P
 
Vi hörs eftermiddagen
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: