Lönings Lördag

- postat i: Livet
Det märktes tydligt när jag och Sofie åkte till Ikano för att spana lite på Ikea.
 
Både jag och Sofie vart dö kär i massa och önskade att vi var  miljonärer :P
 
Jag hittade bland annat en soffa som jag inte sett innan som var riktigt snygg men som ska försvinna ur sortementet. Så det fanns bara 26 stycken kvar i Linköping. Jag tyckte jag skulle kunna köpa den nu och hämta den om 3 veckor men man måste hämta samma dag som man köper :/
Så nu får jag bara hålla tummarna på att den finns kvar när jag ska flytta.
 
Blir att lägga undan pengar för den först :P
 
Nu är jag hemma igen och ska om ett tag laga middag. TACOS! En av mina favorit rätter. Dock struntade jag i chips och bröd. Det är gott ändå :P
 
Till lunch åt jag pannbiffar med broccoli och några oliver. Mumsigt.
 
Jag var även duktigt och varit ute och promenerat min 4,5 km runda längs kanalen :)
 
Nu ska jag titta lite på TV innan det är dags för middag.
 
Först vill jag bjuda er på en bild av soffan som jag vill köpa ;)
 
 
Vill ha!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: