Kväll dag 9

- postat i: Livet
Nu är jag hemma efter en riktigt rolig dag på min vfu.
Fick ett fantastiskt bemötande från barnen, pedagogerna och till och med föräldrarna tyckte det var kul att jag var tillbaka. Jag som inte alls var taggad på vfu men det var verkligen jättekul.
 
Men usch va jobbigt det är att sitta med i matsalen när man själv är skit hungrig. Det känns som om barnen åt i en evighet :P
Men jag klarade hela dagen med bara min lunch och kaffe. Dock var inte magen så glad efter lunchen.
 
På vägen hem åkte jag förbi Ica och handlade de sista varorna för att kunna göra klart dieten. När jag gick ut ur butiken tänke jag: Vad duktig jag är som bara handlade tomat, äpplen och keso. Vad duktig jag är som går på en sådan strikt diet där man inte får välja någon mat själv. Shit va jag är bra!
Har ni också tänk någon gång i liknande banor?
Visst är det underbart när man känner: Fy fan va jag är grym! Typ efter ett hårt träningspass eller liknande.
Jag känner verkligen så nu på eftermiddagen och kvällen. Jag är så f*cking j*vla BRA!
 

Jag är inte heller speciellt hungrig än men jag har lagt fram köttet på tining. Blir ju BIFF 250g idag :D
 
Nu ska jag chilla lite i soffan innan jag ska fixa middag.
 
Vi hörs senare :)


Bästa Sofie ; )

Du är med så jävla Fucking amzing!!!!!!!!!!!
Love you Babe

Svar: Tack gumman :) Love u too!
Sannasaur


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: