Kväll dag 8

- postat i: Livet
Snart är det dag 9, alltså bara 5 dagar kvar!
Så himla nice!
 
Veckan som kommer är det dags för VFU (verksamhets förlagd utbildning) också kallat praktik!
Jag kommer vara på en förskola i två veckor och träna och utveckla min roll som lärare :)
 
Det ska bli spännande och se hur det går med min diet under denna vecka.
 
Morgondagens matschema ser ut så här:
 
DAG 9 
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit 
Lunch: 10 skivor skinka, 3 dl yoghurt naturell 
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron, 1 frukt 
 

Hade gärna önskat en smörgås på morgonen, men jag klarar mig.
Får försöka dricka mycket vatten på förmiddagen så jag orkar fram till lunch :)
 
Måste även åka till affären för att handla de sista jag behöver för resten av veckan.
 
Men nu ska jag krypa ner i sängen och snart sätta på en film för att somna till :)
 
Puss på er
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: