Kväll dag 7

- postat i: Livet
Som sagt blev det middag väldigt tidigt idag.
 
Men det var inte de jag skulle berätta för er.
Just nu är jag SJUKT sötsugen. Eller sugen på vad som helst!
Jag tror att mitt sockersug komigång efter att jag ätit all frukt med fruktsockret.
 
Fick ringa mma förut för lite pepp talk.
Så länge jag inte går ut ur lägenheten ska det nog gå, men det är jobbigt.
 
Jag är trött och matt men försöker bara tänka att nu är mer än hälften gjort!
 
I morgon ska jag även väga mig. Ska bli spännande att se vad för resultat vågen visar. 
 
Nu ska jag lägga mig och kolla på film.
 
Vi hörs senare
 
<3


Bästa Sofie ; )

Du är så himla duktig gumman och du klarar av de där jävla sötsuget det är bara att glömma se en bra film och ta det lugnt och imorgon ska du äntligen få väga dig så duktig du varit och lyssnat på mig!! Glöm inte bort att jag tror på dig och älskar dig vännen min <3 puss puss // Sofie

Svar: Tack gumman! Du är bäst!
Sannasaur


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: