Kväll dag 5

- postat i: Livet
God kväll!
 
Det blev lite konstigt med bilden i förra inlägget men jag skyller på blogg.se appen jag har i telefonen :P
 
Nu har jag iaf fått tillbaka lite energi efter att ha druckit lite vatten.
Snart ska jag laga middag. Idag blir det biff igen :D 
Tycker det blir så gott och saftigt och idag blir det sallad med broccoli till :)
 
Pratade även med min mor för ett tag sen och jag blev så glad för hon är så stolt över mig och imponerad att jag är enveten nog och testar denna diet, att jag rör på mig och att jag inte föll för mitt sockersug idag när kompisarna köpte godis :) Tack mamma för ditt uppmuntrande <3
Då känns det extra bra :)
 
Jag är faktiskt väldigt nöjd med mig själv också. Jag har ju faktiskt klarat av 1/3 av dieten :) Nästa milsten är söndag morgon, då blir det invägning :)
Jag är så himla nyfiken på hur mycket jag gått ned. Men självklart ska man vara nöjd för det lilla, men man kan alltid hoppas på mycket ;)
 
Nu ska jag förbereda middagen.
 
Vi hörs senare snyggingar!
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: