Kväll dag 4

- postat i: Livet
Det var riktigt nice med ett bad ska ni veta :)
Nu ska jag krypa ned i sängen. Är riktigt trött. Haha somnar ju innan alla pansionärer :P Men jag vaknar oftast Pigg runt 6 på morgonen :)
 
Jag har ju inte glömt att ge er morgondagens matschema:
 
DAG 5 
Frukost: 1 riven morot med citron 
Lunch: 1 stor bit kokt torsk med citron, 1 liten klick smör 
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med broccoli 
 
Frukosten är inte de roligaste men jag tar med mig lite kaffe till förmiddagen.
Men det ska bli gott med fisk till lunch Hade dock gärna tagit lite grönsaker till men det är bättre än vad jag åt idag.
Till middag blir det kött igen :) Har längtat efter kött med sallad plus att nu får jag broccoli till också :)
 
I morgon har jag lite mer tid hemma så då kommer jag blogga bättre ;)
 
Love yall!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: