Kväll dag 2

- postat i: Livet
Ni kanske tycker jag är lite tjatig med denna diet men jag hoppas på att det kan hjälpa andra med mina upplevelser samt att alla inlägg om dieten hjälper mig att skriva arbetet sen.
Det är så lätt att man glömma hur man kände en dag.
 
Alla har väl varit med om att ätit förmycket godis så att man mår jätteilla men ändå äter man lika mycket igen en annan dag?!
 
Just nu är jag fortfarande mätt men jag klänner mig väldigt trött i huvudet. Typ tung. 
 
Något jag glömt att berätta (tror jag iaf) är att jag dricker mer kaffe än vad som är tillåtet. Då jag anser att de inte borde påverka resultatet. Så i går drack jag två koppar till frukost och idag har jag druckit 1 kopp till frokost, 1 kopp strax innan lunch och 1 stor kopp på eftermiddagen.
 
Är det någon av er som provat dieten med förmycket kaffe??? Blev resultatet annolunda???
 
Här kommer även morgondagens matschema:
 
DAG 3 
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg 
Lunch: 2 hårdkokta ägg, 1 skiva skinka, sallad 
Middag: Kokt broccoli, 1 tomat, 1 frukt 
 

Det ska bli så gott med en brödskiva på morgonen. Frukten på kvällen ska även blir gott. 
Så i morgon blir det att göra en sallad med sallad, ägg och skinka till lunch ;)
 
Så mina vänner det är denna dagen.
 
<3
 
p.s. Mina nära och kära, jag älskar er för att ni stöttar miog genom vått och tort d.s.


Bästa Sofie ; )

Du kommer klara det gumman tänk bra tankar och snart flyttar du och då ska du börja med ditt nya friska hurtiga liv!!
Älskar dig hjärtat <3


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: