Kväll dag 13

- postat i: Livet
Sista dagen är nu klar och jag ska bara sova nu!
 
Min vecka avslutades på bästa sätt med trevliga människor och roliga samtalsämnen :)
 
I morgon är planen att:
väga & mäta mig
Springa/gå 4,5 km rundan
Äta frukost, lunch och middag ev en frukt efter löprundan.
 
Jag hoppas även på att åka till Ikea en sväng för att spana lite efter idéer till nya lägenheten. Ska ringa Sofie framåt lunch och se hur hon mår efter ikväll :P
 
Projektet är inte slut än då jag även vill se vad som händer med min kropp nu efteråt. Många tror att man går upp allt man gått ned. Jag trodde att jag skulle gå upp den del men samtidigt trodde jag att jag skulle gå ned väldigt mycket mer första vecka. Vi får se vad vågen och måtten visar i morgon och så följer jag upp detta nästa helg.
 
En annan tanke som slog mig i ansiktet var hur mycket pengar jag kommer spara på bensin när jag inte kommer ha bil efter Jul. I år har jag hittills lagt ut över tjugo TUSEN på bara besin! Ca 2000 i månaden. Helt galet. 
Plus att jag slutat snusa som säkert låg på ca 500 i månaden. 
Men det är pengar som jag kan behöva när jag blivit smalare för då kan jag unna mig lite nya kläder :)
 
Men nu ska det bli sängen för min del.
 
Hoppas ni har en roligt fredag kväll!
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: