Kväll dag 10

- postat i: Livet
Go kväll på er!
 
Under kvällen har jag kört ett zumba pass på typ 30 minuter. Riktigt kul när man börjar förstå spelet :P Har ju bara haft det i 10 månader :P haha.
 
Glömde även berätta att jag försökte skriva ett inlägg vid lunchtid men det publicerades aldrig tyvärr.
Det var lite segt då för barnen fick så god mat i skolan :/
 
Men nu är det bara 3 dagar kvar!
 
I morgon står detta på matschemat:
 
DAG 11 
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg 
Lunch: 1 liter juice, 3 dl yoghurt naturell 
Middag: 1 hårdkokt ägg, 1 riven morot, 1 liten burk keso naturell (250 g) 
 
Min helt klart min jobbigaste dag med kosten. Förra veckan fick magen uppror av all juice så i morgon får jag ta det lugnt med den. På kvällen var det ett helvete att få i sig keson, men det är bara att bita ihop om min mamma brukar säga.
 
Nu ska jag hoppa i säng för klockan står på 04.40. Börjar praktiken 06.00 i morgon :P
 
Natii natii på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: