Kött är Gött!

- postat i: Kost
Eller hur?
Tidigare imorse så gick jag till hemköp för att passa på att införskaffa de protein produkter jag ska äta uinder 13 dagars dieten. Protein är ju ex kött, fisk och fågel. Dessa är även väldigt dyra så jag fick passa på när hemköp hade lite extra priser denna vecka (hoppas de inte har ännu billigare nästa vecka ;P)
 
Så kassörskan tyckte nog jag var lite wierd som handla 1,6kilo entrecote, 800g torsk och 350g lammkottlet klockan halv åtta på morgonen :P Haha Bara detta gick på 300:- dyrt att äta bra :/
 
Men torsken och entrecoten kommer räcka till mer än vara dessa 13 dagar.
 
När det är dags för mig att prova dieten kommer jag självklart dela med mig av matschema, tankar och tips(om jag kommer på några bra).
 
Nu ska jag återgå till pluggandet. Har tenta i eftermiddag. femte gången gilt?!
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: