Invägning och mätning

- postat i: Livet
Vikt idag: 110,7 vilket är en vikt nedgång på 5,3 kilo!
 
Mått:
Över byst: 114cm vilket är -2 cm. (Tuttarna har blivit mindre :( gillas ej)
Under byst: 103 cm vilket är -1cm.
Midja: 106,5 cm vilket är -5,5 cm!
Stuss/Rumpan: 124 cm vilket är -2 cm.
 
Jag har med denna diet gått ned 5,3 kilo och förlorat över 10 cm på de 4 ställen jag mätt mig. Vara 5,5 cm i midjan! Allt detta på bara 13 dagar!
Jag hade hoppats på att gå ned mer men jag vet att kroppen mår inte bra av att gå ned för mycket för fort så jag är faktiskt jätte nöjd.
Jag tror även att jag druckit lite för lite vatten mot vad det är rekomenderat för dieten men men inget jag kan göra något åt nu.
 
Jag kommer följa upp min vikt nästa helg för att se vad vågen säger och jag sattsar på -1 kilo i veckan. Hoppas på att jag kan bli av med 5 kilo innan julafton. Det är ju exakt 1 månad idag! Så det ska jag nog klara.
Men för att klara det måste jag äta rätt och motionera!
Därför ska jag koka mig ett ägg och göra ordning lite yoghurt med frön i :)
 
Vi hörs senare mina vänner 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: