Inför dag 12

- postat i: Livet
Bara 2 dagar kvar!
Knns som man har alla val i världen när man väl är klar. Men det har faktiskt varit bra träning för mig att äta fast enligt ett schema. Jag har annars ofta åkt till affären för att jag inte är sugen på¨något jag har hemma.
 
Tror faktiskt jag ska skriva ett eget matschema när jag är klar med detta.
På det sättet kanske jag kan få tömt frysen snabbare ;)
Det är ju bara 3 veckor tills jag flyttar!!!!
 
När jag har flyttat ska jag även börja träna på gymmet igen. Är så grymt taggad för det.
:D
 
Nu ska jag strax gå och lägga mig. Hoppas jag kan sova bättre och längre i morgon :)
 
Här kommer morgondagens matschema:
 
DAG 12 
Frukost: 1 riven morot med citron 
Lunch: 1 stor bit kokt torsk med citron, 1 liten klick smör 
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med broccoli 
 

Fin dag med mycket protein ;)
 
Nu blir det sängen.
 
Natti!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: