Hej igen

- postat i: Livet
Jag har varit lite ledig hemma hos mina föräldrar vilket var väldigt skönt. 
Tråkigt att tiden går så fort bara. Hinner inte med allt jag vill göra.
 
I morgon är det dax!
Då börjar jag 13 dagars dieten.
Jag ska sätta mig att skriva min hypotes i kväll också.
Vad tror ni kommer hända med min kropp?
Jag har även handlat in så jag klarar mig de första 3 dagarna.
 
Jag tänkte lägga upp måltids schemat en dag åt gången så får ni se vad jag ska äta kommande dagen :)
 
DAG 1 (Söndag)
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit 
Lunch: 2 hårdkokta ägg, spenat kokt i vatten, 1 tomat 
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron 
 
Som jag tidigare sagt är det en diet som jag inte vet så mycket men jag vill prova något nytt när det ändå är en skoluppgift att göra något nytt med sin kropp.
 
Hoppas ni får en trevlig lördagkväll.
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: