God natt dag 3

- postat i: Livet
Vill bara önska er en god natts sömn och många ljuva drömmar :)
 
Här kommer även morgondagens matschema:
 
DAG 4 
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg 
Lunch: 1 liter juice, 3 dl naturell yoghurt 
Middag: 1 hårdkokt ägg, 1 riven morot, 1 liten keso naturell (250 g) 
 

En helt okej meny enligt mig men jag hade gärna tagit något mer köttigt istället för keso. Keso är inte min största favorit. Det blir att ta stora skeden och bara kasta sig i det :P
 
Jag ska även försöka låtabli att väga mig i morgon. Bättre om jag väntar tills söndag. Då är det förhoppningsvis ett större resultat också.
Kan vara bra med den peppen att ta mig genom hela första veckan. Sedan kan man ju bara räkna ned :)
 
Såg också att jag haft hela 49! unika besökare idag :) Riktigt kul :)
 
Godnatt mina vänner
 
<3
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: