Frukost dag 3

- postat i: Livet
OMG! eller som man skriver ut det oh my god!
 
Ni kan inte förstå hur gott det var med en rostad macka utan pålägg.
Verkligen det godaste jag ätit på länge.
Helt plötsligt så känner jag smaken av brödet och hur gott det är istället för att slänga på en massa smör och pålägg(massa kanske är att ta i, men ni förstår nog vad jag menar). :P
 
Jag har sovit väldigt gott inatt men vaknade dock 5.25 av att jag behövde gå på toaletten. Tror ni att sedan kunde jag somna om lätt? Nähä du!!! Jag låg och vred och vända på mig i typ 30 minuter sedan gick jag upp istället.
 
Så nu har jag ätit min frukost som var en rostade macka, en sockerbit och en kopp kaffe. Sockerbiten är inte speciellt god och jag äter upp den först. Vill ju inte förstöra det goda kaffet lixom :P
 
Jag har även förberätt dagens lunch som är:
2 hårdkokta ägg
1 skiva skina
sallad
 
Vad ser jag utifrån dessa grejer???
Sallad med strimlad skinka och ägg :)
 
Så jag har hackat sallad och strimlat skinkan och snart ska jag även dela äggen.
En perfekt lunch helt enkelt ;)
 
Morgonkaffet ur finaste Fjölnir-Muggen. Saknar mitt hjärta så himla mycket ibland. Vi hade 8 fantastiska, galna, busiga och bråkiga år. Fjölnir var med mig under halva min uppväxt. Från att jag var 13år tills jag var 21år. Vi nådde vårat mål som var SM 2008 och vi har fantastiska minnen tillsammans. Älskar dig för evigt!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: