Dag 12

- postat i: Livet
Förlåt mina vänner för att jag inte hunnit blogga idag!
 
Jag har haft fullt upp hela dagen. 
Började dagen med att äta frukost, laga lunch och middag och sedan iväg till praktiken.
Sedan har jag varit på praktiken till 17.45.
Direkt där ifrån till Sofie för Party Lite och nu är jag hemma.
 
Så idag fick jag äta både lunch och middag på praktiken för att honna med alla mål mat.
Hemma hos Sofie bjöds det på fin fin fika men jag fick nöja mig med lite kaffe :) Stolt tjej! :)
 
Mycket trevlig party med olika ljus med fantastiska dofter :) Självklart beställde jag några ljus men inte så mycket.
Men jag bokade in att ha fest hos mig i Januari. Då kanske det blir lite mer ;)
Så är ni intresserade av att komma på Party Lite hos mig i slutet av Januari, hör av er :)
 
I morgon är sista dagen på 13 dagars dieten och här kommer matschemat:
 
DAG 13 
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg 
Lunch: 2 hårdkokta ägg, 1 riven morot 
Middag: ½ kyckling, sallad med olja och citron
 
Riktigt god mat i morgon enligt mig. Så den sista dagen blir nog inga problem för mig :)
 
Nu ska betala för det jag beställt sen blir det sängen :)
 
Jag hoppas ni haft en bra dag ;)
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: