Dag 1 Lunch

- postat i: Livet
Förmiddagen är slut och det är lunch tid.
 
Frukosten bestod som sagt av kaffe och en sockerbit. Väldigt lite men med mycket kaffe så klarade jag mig bättre än vad jag förväntat.
Jag kände mig lite yr och orkeslös runt 11 tiden och magen kurrade väldigt mycket.
Jag drack 1 liter vatten från att jag vaknade fram till lunch vilket gjorde att jag behövde gå på toa en del.
Men jag kände mig faktiskt rätt pigg får jag säga :)
 
Vid 13 var lunchen klar som bestod av 2 hårdkokta ägg, 1 tomat och kokt spenat. Jag kryggade spenaten med salt, vitlök och muskotnöt. 
Eftersom magen var väldigt hungrig då jag inte ätit något (förutom sockerbiten) på 19 timmar så var det riktigt gott. Dock så kände jag mig redan mätt efter en skiva tomat typ :P
Fick trycka i mig maten.
 
Bara några minuter efter jag ätit upp känner jag att magen får jobba ordentligt. Den låter och känns orolig. Jag hoppas att den lugnar ned sig snart.
 
Just nu känns det som att denna diet är en barnlek men jag tror att det kommer kännas värre i morgon på förmiddagen eftersom min kropp är van vid frukost.
 
Vi hörs senare runt middagstid ;)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: