Sommar + jobb

- postat i: Livet
Ja det blir sommarjobb :)
Sommaren är igång vilket betyder arbete för mig.
Jag jobbar för Attendo LSS på en gruppbostad för gravt utvecklingsstörda. Jag trivs riktigt bra där med brukarna och mina kollegor.
Det är min andra sommar där och denna sommaren har jag bett om att få många turer så det blir mycket jobb i sommar = mycket pengar.
Igår hade jag turen 15-20 och hade planerat att åka till min pojkvän efter jobbet men ack så blev det inte.
Vi hade en brukare som blev dålig i går på eftermiddagen och jag fick åka med till US och tillbringa natten där. Det blev alltså 16 timmars arbete = pengar!!!
Så är det ibland men vad gör man inte för sitt arbete :)
När jag väl kom hem i morse och skulle sova hade någon bestämt sig för att klippa alla häckar runt min lägenhet :/ Väldigt surt!! Har väl sovit mellan 3-4 timmar :P men förhoppningsvis kan jag somna i kväll i alla fall :P
Hoppas ni har en bra dag!
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: