Nystart?

- postat i: Livet
Det hoppas jag på. eller jag hoppas jag kan hålla i det nu.
Började dagen med att jag begav mig ut på en jogging/gå tur. Avklarade 2,2 km (1,5 mile) på 22 minuter. Det var väldigt jobbigt men även väldigt skönt. Jag får tacka min fina vän Annso som peppade mig i måndags när vi lunchade på stan. from vecka 29 har jag bokat in 2 kvällar i veckan för att jogga med henne. Det lär bli sena kvällar men nu vill jag få upp kondisen inför de sista fotbollsmatcherna i korpenligan.
Jag hoppas även denna motivation och energi kan smitta av sig på bloggen så jag kan uppdatera lite bättre :)
Idag är jag även ledig från jobbet (om de inte ringer in mig vill säga) så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Pojkvännen ska på företagarfest i kväll så jag har erbjudit mig att hjälpa Sofie och Anders att packa inför deras flytt i morgon. Få se om de vill ha min hjälp.
Vad ska ni hitta på idag då? semester? jobba? sola? Just nu är jag så varm efter löparturen att jag skulle vilja bada :P Kanske ska ringa upp någon kompis och kolla va de ska hitta på idag :)
Ha en bra dag i vilket fall som helst
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: