Känslostorm

- postat i: Livet
Just nu går mina känslor upp och ned.
Jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag följa mitt hjärta eller min hjärna???
Hjärnan säger att jag måste skydda mig själv mot att bli sårad igen medan hjärtat säger att livet kan vara så underbart.
Ska man glömma och förlåta. Låtsas som inget har hänt och bara fortsätta vidare???
Hjärtat verker och tårarna rinner. Vilken väg ska jag välja???
Är så klyven!!!
Finns det flera vägar som leder till den rätta eller is this it???
Allt detta tänkande och gråtande tar så mycket energi...
Det jobbigaste är att det inte finns något rätt eller fel. Jag har aldrig varit i en likande situation så jag vet inte hur jag ska hantera detta :/
I slutenden är det bara jag som kan välja vad jag vill, oavsett hur många jag rådfrågar.
Nu hoppas jag på att någon i drömmarnas värld kan leda mig rätt.
God natt



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: