jag vill flytta!

- postat i: Livet
Ja det vill jag. eller igentligen trivs jag riktigt bra i min lägenhet men den är ganska dyr när man är student plus att reseutgifterna blir för dyra in till stan.
Just nu står jag på kö för två lägenheter via stångåstaden med inflyttning 1/10. En liten 2:a i ryd (vill helst ha den) och en stor 1:a i malmslätt. Fördelen med malmslätt är att jag får nära till mina extra arbeten utöver skolan. men Ryd är mycket närmare till skolan, vilket är det jag gör i första hand.
Vi får se hur det går med dem nästa vecka :)
En sak är säker. Ska jag flytta måste jag skaffa mig en mindre säng. Men jag hoppas båda lägenheterna får plats med iaf en 140cm bred säng. Är ju van vid 180cm :P Plus att min pojkvän har en på 120cm och den tycker jag är lite för liten.
Hmm kanske ska kolla lite på blocket för att se vad som finns :)
Ha en bra fredags kväll
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: