Ibland är livet för jävligt!!!

- postat i: Livet
Visst känner vi alla till att livet går upp och ned hela tiden. Men sedan jag flytta till Linköping har det bara fått nedför. Nä nu överdriver jag men jag har aldrig varit hos läkare och tandläkare så mycket.
De senaste är jag jag har haft 2 urinvägsinfektioner på 17 dagar. Jag har opererat två visdomständer som jag har haft flera inflamationer i. Nu har jag betalat över 10000:- i tandvård sedan september 2011!! Jag har "bara" godartade cellförändringar och behöver bara kolla upp det var sjätte månad :/
Nu väntar jag bara på en tid för att sätta in en spiral, när jag nu kan få den?!
Visst känns det segt när man hör alla sina vänner som ska iväg och fira midsommar men jag kommer nog få en bra kväll tillsammans med min pojkvän. Håller vädret så blir det förhoppningsvis lite picknick på gården eller grillning. Beror även på hur ont jag har i käken. Det är ju bara två dagar sedan jag opererade bort de 2 tänderna. Inget jag rekomenderar till någon. Värken efteråt är HEMSK!!!
Snart börjar även sommarjobbet på riktigt, nu på söndag faktiskt. I Juli blir det verkligen fullt upp, är bara ledig 9 dagar och jag har redan bokat in 3 av dagarna.
Nu hoppas jag allt alla sjukdomar och problem kan vara slut så jag kan ta tag i min vikt då jag har gått upp lite sista tiden. Det är så mycket lättare när man slipper antibiotika och andra tabletter. Kroppen gillar det inte.
men men jag vill önska er en bättre midsommar än vad jag har och hoppas på fint väder.
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: