Vadstena!

- postat i: Livet
Jag har spenderat min eftermiddag och kväll i Vadstena men fina Annso :) Har varit så himla skönt. Kändes som jag faktiskt hade semester för ett par timmar iaf :) Vi började med att chilla lite innan vi drog ut för en lång promenad/jogging tur. Var ute i 75 minuter :) Riktigt gött. Annso är så bra på att övertala mig till att jag kan klara vissa sträckor, men sista sträckan var helvetes tung. men jag klara det :D

Efter detta åt vi banan och drack vatten innan vi kastade oss i poolen! 25 grader i vattnet. Lovely!

Efter att ha plaskat runt ett tag så åkte vi och handla sallad och frukt som vi avnjöt vid slottet i parken där. super mysigt. Dock började inte Magnus Uggla förens klockan 21 så vi orkade inte lyssna så länge. Det är ju faktiskt en arbetsdag i morgon.

Helt underbart slut på denna dag måste jag säga!<3

I morgon blir det jobb 7-13. Efter det blir det nog en sväng till Ikea med pojkvännen. Han behöver skaffa sig en ny säng. Hoppas vi hittar något som passar i hans sovalkov :)

Hoppas ni får en god natt sömn så hörs vi <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: