Invägning!

- postat i: Livet
Nu haren vecka gått sedan jag vägde mig. Då vägde jag 115,0 och det var verkligen droppen. Nu ska jag fan ta tag i detta sa jag till mig själv. Jag gjorde en kalender över de dagar jag ska väga mig och när jag ska mäta mig.

Jag försöker äta enligt LCHF igen. kanske inte så mycket fett som jag borde men min mage klarar inte det riktigt då jag opererat bort min gallblåsa. Men viktigast för mig är att håll mig borta från kolhydrater så som socker, vitt bröd, bullar, kakor, läsk och alkohol. Sen är ju motion en viktig del för viktminskning och det har gått OK denna veckan. Har varit ute och sprungit 2 gånger iaf. Har skött maten bra tycker jag OCH DET LÖNADE SIG!!!

- 2,2 kilo stod det på vågen :) jätte nöjd med det!

Så bra start på denna dag :D Snart ska jag till jobbet och i eftermiddag ska jag till Vadstena. Där ska jag springa med Annso. Sedan ska vi bada i hennes pappas pool :D Efter det ska vi äta något och kolla på Magnus Uggla vid slottet i Vadstena :) Kommer bli en super dag, om vädret vill vara på vår sida ;)

Hoppas ni får en fantastisk dag

<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: