God förmiddag!

- postat i: Livet
Jag har tvättat nu sedan 7 i morse. Dock har det inte blivit någon jogging då det är så fruktansvärt kvavt ute. Får försöka hinna med det i kväll efter jobbet annars får det bli i mon.

Men nu till en av mina absoluta favorit mellisar :) Smoothie ala LCHF. Jag har ju tidigare skrivit att jag älskar smoothies. Denna gången blev det på vispgrädd, turkisk yoghurt, frysta jordgubbar och mango bitar. Detta toppade jag med en ny sak i mitt kök: Kallpressade kokosolja. Det är enbart 100% fett i. Jag hade bara i en msk men det ger väldigt mycket smak. Finns på Ica Maxi bland oljorna och kostar typ 36:-

Tack för tipset Kristin :) Smoothien vart super god :)

Nu ska jag fortsätta och avnjuta min smoothie innan jag ska till jobbet ^^

Puss puss på er

<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: