Ännu en dag över

- postat i: Livet
klarade denna dag på jobbet också. Jobbade ju 7-20 med två timmars rast mitt på dagen. I morgon börjar jag inte förens klockan 13 och det är jag väldigt glad över. Men dock håller tvättkorgen på att svämma över så det står tvättning på schemat från klockan 7-12.
Men jag har sovmorgon på lördag också :)
 
Jag har även planerat att ta en löprunda på förmiddagen när jag ändå håller på att tvätta. Det gäller att vara effektiv och fylla ut den tomma tiden med alla möjliga saker, utan att bli utbränd.
 
Jag jobbar mycket nu i slutet på sommaren då en kollega har blivit sjukskriven men samtidigt behöver jag pengarna så jag klarar inte. men man vill ju hinna med så mycket annat än bara att jobba. Familjen, pojkvän, vänner, träning, äta hälsosamt osv. Jag är nämligen väldigt dålig med min mat när jag stressar för mycket, så nu gäller det att tänka efter och planera ordentligt för nu ska jag bli av med övervikten!
 
Har inte ätit godis sedan i måndags och idag var jag ändå i cloettas bod i gamla linköping, men jag köpte inget :)
Är väldigt nöjd med mitt jobb än så länge, men det gäller att fortsätta vra stark och jobba hårt :D
 
Jaja nu ska jag krypa i säng så jag orkar upp för att tvätta i mon :)
 
Sov gott min nära och kära
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: