Natti...

- postat i: Livet
Nu ska jag gå och lägga mig.
Orkar inte lägga upp någon bild på mitt nyklippta hår just nu men jag ska försöka orka att lägga upp en i morgon :)
Det är i alla fall väldigt skönt att ha ett friskare och lättare hår :)

När jag kom hem hade pappa lagat en av mina favorit rätter: Kyckling i lergryta med grönsaker och ris. Inte så LCHF rätt men när pappa har lagt ner så mycket tid, enrigi och pengar (han köpte en ny lergryta för att kunna laga det) så kan man faktiskt unna sig men äta bara en lagom står portion och dricka mycket vatten så man bli mättre fortare :)
O nu blev jag sugen på vatten, måste dricka lite innan jag går och lägger mig.

Förresten köpte min pappa en mandelkvarn åt mig i dag på Claes Olhson :) Har ju världens bästa pappa :)

Sov så gott!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: