Jobbig start på dagen!

- postat i: Livet
Blev väckt av pappa då jag hade bett honom att ringa när han visste mer om min bil.
Självklart hade verkstaden inte ens kunnat börja med den då det va någon annan bil de väntade delar till som de inte får ut ur hallen utan.
Trött som man är på morgonen och för att jag bara vill hem nu så börjar jag gråta och hela dagen känns förstörd. Vet inte ritkigt vad jag ska ta mig till.
Det värsta när jag är ledsen är att jag vill tröst äta, som tur är det långt till affären och inget godis här hemma så jag gjorde två toast med kaffe. Nu har jag ont i magen :(

Jag har mailat min kursansvarig och frågat om man kan göra morgondagens redovisning någon annan dag för jag orkar verkligen inte ta bussen hem idag och åka ner om en eller två dagar.
Plus att jag behöver min bil för att ta mig till jobbet i morgon kväll.
Pappa pratade även om att fixa en hyrbil men det är ju sjukt mycket pengar :(
Jag vill bara ha min bil!!!

Fast det blir ju inte bättre av att sitta här och tycka synd om mig själv, jag får försöka hitta en plan B.

Hoppas er morgon har varit bättre.

//Sanna



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: