Hard work in process

- postat i: Livet
Hard work in process

Så här ser det ut när jag tränar på pappas löpband :)
Jag ska försöka ladda upp bilder oftare så ni kan följa min vikt minskning och min goda matlagning om jag får säga så själv :)

Nu sitter jag och pappa framför tvn och kollar på Pongo och de 101 dalmatinerna :)

Ciao


JanneJ

Tips: Även om det är enklare att gå kortare sträckor med paus mellan så är det klart sämre ur ett fettförbränningsperspektiv.



Det tar ungefär 20 minuter för att kroppen att komma igång ordentligt med fettförbränning.



En timme sammanhängande promenad är därför mycket bättre än 3x20 minuter t.ex.



En timmes promenad är något som precis alla klarar av, börja bara i ett tempo som passar dig och arbeta dig uppåt.

Sanna

Självklart har du rätt men det är ju så tråkigt att köra så länge. Mitt mål är att orka en heltimme och tycka det är roligt.

Jag pressar mig kanske lite för hårt och vill orka springa så mycket som möjligt.



Tack för tipset jag ska komma ihåg det nästa gång jag står på bandet :)


URL: http://sannasaur.blogg.se/

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: