Go morron!

- postat i: Livet
Som man säger i Götlaborg! Haha lite Götlaborgare kommer jag nog alltid att vara även om jag bor i Östergötland :)

Har nygligen vaknat och hoppas på att kunna få i mig lite frulle snart. Fördelen med LCHF är att man sällan blir hungrig. Jag funderar på att koka ägg och steka lite bacon idag, kanske om man skulle göra sig en liten smoothie också.

Smoothie är väldigt enkelt att göra. Man tar bara lite grekisk/turkisk toghurt 10% fett lite vispgrädde 40% och lite bär efter smak. För tillfället har jag skogsbär hemma.

Efter frukosten ska jag försöka piggna till och hoppa på löpbandet och köra en timme innan jag har som plan att ta en promenad till Lerum för att se vad som händer i lilla centrum. Såg i fredags att bland annat Kappal hade öppnat där, det är stort ska ni veta :P

I kväll ska jag även besöka världens bästa Frisör Erika :) Hon har klippt mig sen jag föddes då hon jobbade på min gudmors salong. Erika är fantastisk, jag behöver knappt säga vad hon ska göra så blir det alltid snyggt. Det ser jag verkligen framemot :)

Hoppas ni får en bra morgon så hörs vi senare :)

LOVE<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: