glömde att berätta

- postat i: Livet
vad min pappas hemliga kvällsmat var för något.

Eftersom jag har en sådan underbar pappa som tänker på mig köpte han varmrökt lax, romröra och avokado.
Han blandade ihop laxen, romröran och lite räkor som vi hade hemma till en smaskig röra och varsin avokado till det.
Detta sköljde vi ner med varsin Lungo: Kaffe med skummad mjölk :)

Dagen kan ju inte sluta bättre.

Jag har även blivit erbjuden att ha en egen grupp på ridskolan i stallet en gång i veckan denna terminen. Det ska bli super kul att få arbeta som ridlärare med min egna grupp för det är väldigt svårt att bara vara vikarie då och då.
För er som inte visste så är jag utbildad ridledare via Svenska Islandshäst Förbundet sen några år tillbaka. Jag har även gått lokaldomarutbildningen men jag har inte klarat den examinationen än.
Jag ser verkligen fram emot att få arbeta med barn i stallet, två av mina stora passioner här i livet: utbilning av barn och islandshästar :)
Det är inte mycket pengar, men jag tycker det är så himla roligt så det spelar ingen roll :)

Nä nu ska jag snart krypa i sängen och läsa lite eller så ska jag göra mig en till Lungo :)

Caio!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: