träningsvärk

- postat i: Träning
huh ja! Åkte till stan förut för att motionera lite med Maria och Angelica. Två toppen brudar som jag har pluggat med senaste året och vi har minst ett år till med varandra :) iaf så gick och joggade vi en del runt banan vid Abisko plus att vi gjorde lite spurter upp för läktaren där.
Hade träningsvärk innan efter gårdagens kvällspass men nu kan jag knappt röra mig :P Härligt att känna att träningen tar iaf.
 
Efter träningen blev det en sväng till Maxi för lite handling. Såg även till att äta en banan innan jag gick in i affären då jag lätt blir sugen/hungrig när jag har tränat. Så jag handlade inget onyttigt vilket jag är väldigt nöjd med. Känner att jag är på gång riktigt bra nu. Måste bara se till att fortsätta med det också :)
 
När jag kom hem så gjorde jag mig en smoothie och tog två ost mackor (low carb).
 
I morgon ska jag springa med Annso vid samma plats men på kvällen.
 
Efter det ska jag umgås med min pojkvänn för i helgen drar vi åt olika håll. Jag ska hem till mamma och pappa för att passa hundarna och Johan ska på kryssning med sina polare. Skönt för honom att komma iväg lite tror jag.
 
Hoppas iaf att ni har haft en bra dag alla!
 
Pussar
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: