Tillbaka till vardagen

- postat i: Livet
Snart börjar skolan och nu är det dags att göra sig redo inför en ny vardag och nytt år i Norrköping. Kommer vara långa dagar och då gäller det att jag planerar ordentligt för att inte göra av med onödiga pengar och inte hinna med att läsa på det jag ska göra.
 
Ett mål jag har är att inte behöva plugga på helgerna för att då passa på att kunna jobba och umgås med mina vänner.
 
Just nu håller jag på att tvättar massor av kläder och byter sängkläder m.m. Har även börjat städa lite och möblerat om i sovrummet till så som det var innan :)
 
Jag har även blivit erbjuden en lägenhet inne i stan. Rättaresagt i T1. En liten etta på 29kvm men med en bra planlösning. Jag kommer behöva skaffa mig en mindre säng, typ 120cm bred. Kommer kunna få plats med skrivbordet och bokhyllorna till, soffa, bord och TV. Dock är det en kokvrå men jag äter sällan i köket så jag överlever utan ett köksbord.
Hoppas på att jag kan få den. Jag ligger inte först men de andra har inte tackat ja än så jag hoppas de inte gör det heller :)
 
Kommer behöva göra mig av med många saker som jag äger så får jag lägenheten kommer jag sälja många möbler, kläder m.m. Håll ögonen öppna ;)
 
Ha en bra dag allihopa så hörs vi 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: