Invägnings dag.

- postat i: Livet
Idag var det dags för invägning.
 
Resultatet blev inte som jag hade hoppats på. Hade gått upp 0,6 kilo. men det är fortfarande -1,7 sedan jag började för 3 veckor sedan. Men jag tänker inte deppa ihop för detta. Nu tar vi tag i träningen lite hårdare och blir striktare med vad jag stoppar i mig!
 
Kom igen nu kör vi!
 
Ska koka två ägg och äta lite frukost. 
 
Sen ska jag försöka komma igång med pluggandet :)
 
Ge inte upp hoppet. Alla har upp och nedgångar i sina liv hela tiden! Jag har insett det efter års av erfarenhet. Livet är tufft men det blir inte bättre för att man tycker synd om sig själv. Man blir däremot glad när man har kämpat och lyckats med något ;) 
Glöm inte heller att 1 träning (vad det än är) är bättre än ingen. Ge aldrig upp!
 
Pussar till er mina vänner
 
<3


Angelica

Vad du är duktig som kämpar på Sanna!!

Svar: Tack angelica:-)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: