I morgon är det dags igen

- postat i: Livet
Japp i morgon är det dags för invägning och även mätning. Japp då har det gott en månad sedan jag började med bara väga mig en gång i veckan och mäta mig en gång i månaden.
Jag förväntar mig inga stora förändringar men det är väldigt bra träning för mig att bara låta mig väga mig en gång i veckan då jag tidigare har vägt mig upp till 5 ggr per dag för jag har varit nojjig över vikten.
 
Veckan har ändå gått rätt bra. Jag har tränat 2 gånger och inte ätit så mycket onyttigt. Men jag ska bli ännu bättre med maten :)
 
Jag vill även be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har varit hemma hos mina föräldrar och passat hundarna och passa på att plugga. men nu är jag hemma igen :)
 
Hoppas ni har en trevlig kväll :)
 
Pussar
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: