Hemma igen

- postat i: Livet
Nu är jag hemma igen efter en underbar helg i Småland. Har varit hos mina fina vänner Kristin och Elin. 
Kristin har jag inte träffats sedan maj, då bodde hon i Tuna utanför Vimmerby men nu bor hon utanför Värnamo med sin sambo. Vi hade super mysigt med båttur, spel och dricka Rose :)
 
Igår åkte jag vidare i Småland till Elin som jag inte har träffat sedan december, fast det känns inte så länge. Nu bor hon i Vetlanda efter 5 år i Umeå. Väldigt mycket närmare :D
Vi grillade lite kött och drack Rose och myste i soffan med hennes fina hund Bausan :D
 
Helt enkelt har det varit en mys helg med två av mina bästa vänner. Sommaren kan inte avslutas bättre :)
 
I morgon är det dags för första dagen i skolan efter sommaren. Det är även första gången jag ska till Norrköpings Universitet. Det kommer bli ett spännande år :)
 
Hoppas ni får en trevlig söndags eftermiddag och kväll 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: