Färdig på jobbet

- postat i: Livet
Oja! Sista arbetsdagen är klar på mitt sommarjobb. Mycket skönt men kommer kännas konstigt att kunna sova ut på morgonen. Fast jag ska ju se till att plugga nu när jag är ledig innan skolan börjar på riktigt.
 
Min eftermiddag har varit lugn och skönt men snart ska jag iväg för att dömma en islandshäst tävling. Har ju gott utbildningen men är inte examinerad än. Eftersom tävlingen inte är offeciell så får igentligen vem som helst dömma :) Tycker det är super roligt att få dömma på dessa tävlingarna plus att det är väldigt bra träning tills nästa examinations tillfälle.
 
När jag kommer hem ska jag köra ett träningspass på mitt Wii :) För i morgon är det ju invägning igen :) Hoppas på -1 kilo men jag är nöjd så länge det är minus på vågen :)
 
Var även ute med en kompis i går och gick 9-10 km runt stångån. Väldigt mysigt där plus att vi hade underbart väder. Blev lite joggning också :) I morgon ska vi köra igen, måste bara hämta ut mina tentor. Dock vet jag inte vilken tid jag kan hämta ut dem :/ 
 
På onsdag är det dags att springa med Annso igen :) Ska bli kul. Känner mig väldigt motiverad med träningen just nu och nu ska jag komma igång med matlagningen när jag kan vara hemma mer. Ska ladda upp frysen med matlådor inför skolstarten så att man inte köper massa onyttig och dyr mat i skolan :)
 
Jag vill önska er en trevlig kväll så får jag se om jag bloggar lite om mitt träningspass på wii i kväll ;)
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: