Brustet hjärta?

- postat i: Livet
Nja kanske inte så allvarligt med sorgligt. Jag och min pojkvänn gjorde slut idag som vänner. Kände inte rätt och vi prioriterar inte varandra så mycket som vi skulle vilja.
Jag har inte satt mig själv och mitt välmående i första hand vilket är något jag vet att jag måste göra för att må bra.
Jag kommer alltid tycka om Johan väldigt mycket och kommer sakna honom men jag mår inte så bra som jag vill göra.
 
Tack för tiden vi haft ihop, du är en riktigt fin kille och jag önskar dig all lycka i livet! Vi ses säkert snart igen min vän.
 
 
Mitt hjärta sys ihop av mina fantastiska vänner.
 
Tack Emelie för en fantastisk dag <3
 
I morgon blir det träning med Sofie på eftermiddagen <3
 
Älskar mina fina vänner så himla mycket <3


Sofie

Och vi älskar dig <3

Svar: <3
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: