Skolledig fredag

- postat i: Livet
Idag har jag varit ledig i från skolan, men jag har haft en del att göra ändå.
Jag har jobbat lite vid datorn och har även jobbat lite i stallet. I morgon ska det nämligen vara Hingstfestival där och det kommer vara över 500 personer där. Jag är musikansvarig och kommer jobba hela dagen med det. Kvällen kommer slutas med middag på Scandic i Ryd vilken brukar vara väldigt trevligt :)
På söndag har jag också fullt upp med att dömma en prova på tävling i stallet.
Ska bli väldigt lärorikt.
Det är lite tråkigt att ha fullt upp första helgen som jag är tillsammans med Johan men han jobbar sent i dag och kommer även att jobba i morgon, så det gör inte så mycket.
Nu sitter jag också väntar på att han ska sluta så vi kan åka hem och sova hos han efter det.
Nu har jag inte skrivit mycket om träning eller kost på senaste och just nu är jag så kär och lycklig att jag inte orkar bry mig så mycket över det men nu väntar jag framför allt på att fotbollsträningarna ska komma igång så får man ju träning där.
Sen måste jag och Johan bli bättre på att laga mat :) Det är väldigt skönt att han äter typ allt, precis som jag. Ska bara lära han att äta mer grönsaker :)
Vad ska ni hitta på för kul i helgen ???
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: