Påsk Afton

- postat i: Livet
Hoppas ni har en bra påsk!
Jag är hemma hos föräldrarna och har fått lära mig av min pappas moster att man inte önskar folk glad påsk förens påskdagen, så jag får vänta med det tills i morgon :)
Vi har haft två dagar av festligheter med familj och släkt. Alltid lika trevligt :)
Massa god mat och flera saker som är LCHF vänligt.
Idag fick vi bland annat prova något typiskt ryskt av mina kusins flickvänn; Saltgurka och smetana. Smetana är något som nu har kommit till Sverige som är en fetare variant av cream friash (42%) och väldigt gott.
Det är något jag ska ta med mig hem och äta ibland :)
Vi fick även en grymt god lax cheese cake som jag måste fråga efter receptet och se om man kan göra den helt lchf vänlig omn den inte redan är det :)
I morgon ska jag åka hem igen för att ta tag i min stökiga lägenhet och på måndag är det dags för en ridlektion för chefen som har ridit min häst 2 dagar medan jag har varit borta :)
Det ska bli väldigt roligt :)
Jag hoppas ni har haft en bra påsk afton och jag önskar er en fortsatt trevlig påsk helg :)
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: