mycket på gång

- postat i: Livet
hej på er!
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men mitt internet har krånglat galet mycket. Så idag beställde jag ett nytt bredband med bland annat en rauter så jag kan ha trådlöst till mina datorer :)
Skolan är igång efter påsken och allt annat som hör där till.
I helgen blir det fullt upp på stallet med hingstfestival och lagsm prova på tävling.
Jag kommer att först ansvara för musiken och på söndagen ska jag dömma prova på tävlingen.
Det är en inoffeciell tävling och då behöver man inte använda godkända lokaldomare. Jag har som jag kanske sagt tidigare gått lokaldomar utbildningen men inte klarat examinationen än tyvärr. Dock har jag en god insyn i reglerna i lagsm så jag tycker det ska bli jätte roligt att få dömma denna prova på tävling. Bra träning för mig helt enektl :)
Jag måste också berätta för er att jag även har träffat en underbar kille som gör mitt liv helt underbart ^^ Jag trodde inte att det kunde vara så här underbart att vara kär :)
Hoppas ni har det bra och ha en fortsätt trevlig kväll mina vänner :)
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: